Skip to content

- Psihoterapie individuală;
- Psihoterapie de grup prin organizarea grupurilor de dezvoltare personala;
- Psihoterapie de cuplu;Consiliere premaritală;
- Consiliere vocatională;
- Pregatirea adolescenţilor,organizând meditaţii,pentru susţinerea bacalaureatului la disciplina psihologie;
- Stabilirea diagnosticului si aplicarea terapiilor cognitiv-comportamentale,ludoterapia, terapia psihomotricităţii si abilităţilor manuale,organizarea si formarea autonomiei personale si sociale;
- Evaluare si diagnosticare în tulburarea de spectru autist la copii si adolescenţi;
- Intervenţii în dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii si adolescenţii cu tulburare de spectru
- Cresterea frecvenţei apariţiei comportamentelor dezirabile prin recompensare;
- Învaţarea copilului de a deprinde abilităţi noi (prin invăţare sistematică si recompensare având ca obiectiv însuşirea noilor abilităţi de autoservire, comunicare, relaţionare socială);
- Menţinerea anumitor comportamente necesare adaptării la mediul social;
- Generalizarea sau transferarea comportamentelor dintr-o situaţie in alta sau de la un anumit mod de raspuns la altul,mai complex (scopul este de a generaliza si transfera tot ceea ce învată in camera de lucru la gradinită, scoală,mediul social);
- Reducerea comportamentelor indezirabile,care pot îngreuna învăţarea şi relaţionarea.