Despre mine

boobaloo_Contest_award_(Gold)

Prezentare Psiholog Roxana Rohan

STUDII, COMPETENŢE ŞI ACTIVITĂŢI:
– Universitatea “Ovidius” Constanţa – Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei;
– Universitatea “Ovidius” Constanţa – Master – Psihodiagnoza Complexă a Personalităţii;

– Evaluarea complexă a personalităţii;
– Şcoala de psihoterapie – Hipnoză clinică, relaxare si terapie Ericksoniană;
– Şcoala de psihoterapie pozitivă – Consultant psihoterapie pozitivă;
– Psihoterapie de cuplu şi consiliere premaritală;
– Evaluarea şi diagnosticarea în tulburarea de spectru autist la copii şi adolescenţi;
– Intervenţii în dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii si adolescenţii cu tulburare de spectru autist;
– Certificat de absolvire ANC Consilier dezvoltare personală

-Formator acreditat ANC

– Certificat FRP – psihoterapeut având toate drepturile de practica psihoterapeutica pe teritoriul Europei;
– Certificat de consultant in psihoterapia pozitivă;
– Certificat obtinut pentru parcurgerea modulului „ Evaluarea clinică a copilului ”;
– Certificat obtinut pentru parcurgerea modulului „ Introducere in tehnicile proiective CAT, TAT, fabulele Duss „;
– Certificat pentru absolvirea cursului „ Terapii cognitiv-comportamentale la copilul cu tulburări de dezvoltare neuropsihică – Terapia ABA „;
– Certificat obţinut pentru parcurgerea modulului „Psihodiagnostic si prognostic clinic” – eliberat de Asociatia Szondi – Romania – Însuşirea şi utilizarea corectă a tehnicilor proiective folosite in clinica psihiatrică, psihoterapie, criminologie, expertize medico-legale, psihologie militară;
– Certificat dobândit pentru parcurgerea modulului „Modalitati de evaluare şi diagnostic în tulburarea de spectru autist la copii şi adolescenţi”
– Certificat dobândit pentru parcurgerea modulului: ”Interventii validate ştiinţific în dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii şi adolescentii cu tulburare de spectru autist”;
– Certificat eliberat pentru participarea la cursul de formare profesională continua „Cuplul – Copiii – Familia” – modul de îmbogăţire a relaţiei de cuplu şi consiliere premaritală;
– Logopedie – Constructie de terapii, implementarea acestora.

– Participant la “ NATIONAL CONFERENCE WITH INTERNATIONAL PARTICIPATION – MAN A PERPETUAL CHALLENGE “
– Autor al lucrării : „Self – image and the professional issue in teenagers ”
– Participant la CONFERINŢA NAŢIONALĂ A PSIHOLOGILOR ŞCOLARI CU TEMA – ” CONSILIEREA ŞCOLARĂ ÎNTRE PROVOCĂRI ŞI PARADIGME ”
– Autor si initiator al proiectului – “ Proiect de dezvoltare a abilităţilor creative şi de comunicare a copiilor cu C.E.S. „

– Psihoterapeut, Consultant psihoterapie pozitivă, Consilier dezvoltare personală:
– Hipnoza clinică, relaxare si terapie ericksoniană – individuală si colectivă;
– Psihoterapie de cuplu,consiliere premaritală;
– Psihoterapie pozitivă ;
– Evaluare şi testare psihologică;
– Consiliere psihologică si vocatională;
– Consilier dezvoltare personală, organizator al grupurilor de dezvoltare personală pentru diverse categorii de vârsta şi diferite probleme existenţiale;
– Elaborarea tehnicilor de intervievare, scale de evaluare si teste psihologice;
– Administrarea si interpretarea testelor psihologice de evaluare a inteligenţei,aptitudinilor si intereselor.
Psihopedagog:
– Stabilirea diagnosticului şi aplicarea terapiilor cognitiv- comportamentale,ludoterapia,terapia psihomotricităţii şi abilităţilor manuale,organizarea şi formarea autonomiei personale şi sociale;
– Evaluare şi diagnosticare în tulburarea de spectru autist la copii si adolescenţi;
– Intervenţii în dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii si adolescenţii cu tulburare de spectru autist;
–  Creşterea frecvenţei apariţiei comportamentelor dezirabile prin recompensare;
– Învăţarea copilului de a deprinde abilităti noi(prin învăţare sistematică şi recompensare având ca obiectiv însuşirea noilor abilităţi de autoservire, comunicare, relaţionare socială);
– Menţinerea anumitor comportamente necesare adaptării la mediul social;
– Generalizarea sau transferarea comportamentelor dintr-o situaţie în alta sau de la un anumit mod de răspuns la altul,mai complex (scopul este de a generaliza şi transfera tot ceea ce învată în camera de lucru la gradinită, scoală, mediul social);
– Reducerea comportamentelor indezirabile, care pot îngreuna învăţarea şi relaţionarea.

poza1